Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(40)
Forma i typ
Książki
(33)
Audiobooki
(5)
Proza
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(40)
Autor
Gosztyła Krzysztof (1956- )
(3)
Sapkowski Andrzej (1948- )
(3)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(3)
Melosik Zbyszko (1956- )
(2)
Sapkowski Andrzej (1948- ). Saga o Wiedźminie
(2)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Bernady Łukasz
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Bończuk-DawidziukUrszula
(1)
Bożejewicz Wiesław
(1)
Bulska Joanna
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Chybicka Aneta
(1)
Cybułka Marek
(1)
Dereszowska Anna
(1)
Drała Dorota
(1)
Furmanowska Mirosława (1955- )
(1)
Gosztyła Krzysztof
(1)
Gromkowska-Melosik Agnieszka
(1)
Haftka Marcelina
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Karwowski Maciej (1979- )
(1)
Kobiecość
(1)
Kostyło Piotr (1963- )
(1)
Kowalewska Barbara
(1)
Kowalski Mirosław
(1)
Kownacka Maria (1894-1982)
(1)
Kukuła Błażej
(1)
Kukuła Janusz (1953- )
(1)
Lipowska Małgorzata (psycholog)
(1)
Maciarz Aleksandra
(1)
Małecka Ewa
(1)
McDowell Josh (1939- )
(1)
Oficyna Wydawnicza Impuls Wojciech Śliwerski
(1)
Pastuszek Ewa
(1)
Pastwa-Wojciechowska Beata
(1)
Patzlaff Rainer
(1)
Sapkowski Andrzej
(1)
Sapkowski Andrzej (1948- ). Trylogia husycka
(1)
Sarzała Dariusz
(1)
Schoenebeck Hubertus von (1947- )
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Skorupa Adam
(1)
Soroka-Fedorczuk Anetta
(1)
Sowisło Maryla
(1)
Stewart Ed
(1)
Suleja Jarosław
(1)
Szałkowski Marian
(1)
Szumigraj Marcin
(1)
Talar Henryk
(1)
Tomczak Przemysław
(1)
Wakuliński Krzysztof
(1)
Walczak Paweł (filozofia)
(1)
Wierzynkiewicz Krzysztof
(1)
Witkowski Lech (1951- )
(1)
Śliwerski Bogusław
(1)
Święcicka Joanna
(1)
Żurek Lesław (1979- )
(1)
Żyta Agnieszka
(1)
Żłobicki Wiktor (1955- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(6)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(39)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Studenci
(2)
6-8 lat
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Temat
Pedagogika
(5)
Rodzina
(3)
Wychowanie
(3)
Kultura masowa
(2)
Młodzież
(2)
Pedagodzy
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Adopcja
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Autorytet
(1)
Badania naukowe
(1)
Bociany
(1)
Choroby cywilizacyjne
(1)
Dogoterapia
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Doradcy personalni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Drukarnie
(1)
Drukarstwo
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Filozofia pedagogiki
(1)
Filozofia polska
(1)
Fonogesty
(1)
Globalizacja
(1)
Gmeiner, Hermann (1919-1986)
(1)
Hipoterapia
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Internet
(1)
Jelito grube
(1)
Język migowy
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Kultura popularna
(1)
Kupisiewicz, Czesław (1924)
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Metodologia
(1)
Mowa
(1)
Młodzież trudna
(1)
Narkomania
(1)
Nauczyciele
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Niepłodność
(1)
Ochotnicze Hufce Pracy
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Otyłość
(1)
PCS
(1)
Polityka społeczna
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Poradnie psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postawy
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rak (med.)
(1)
Rodzice
(1)
Rozwód
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Starodruki
(1)
Starzenie się
(1)
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
(1)
Substancje uzależniające
(1)
Sutki
(1)
Symbole Blissa
(1)
Szkolnictwo
(1)
Telewizja
(1)
Teoria wychowania
(1)
Tischner, Józef (1931-2000)
(1)
Tożsamość (psychologia)
(1)
Twórczość
(1)
Uczniowie szkół specjalnych
(1)
Wychowanie dziecka
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wychowawstwo
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wzrok
(1)
Zaburzenia psychomotoryczne
(1)
Zaburzenia uczenia się
(1)
Zawał serca
(1)
Zdolności
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Zespół Downa
(1)
Zwierzęta
(1)
Śliwerski, Bogusław (1954- )
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1918-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Szamotuły (woj. wielkopolskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Fantasy
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Powieść
(3)
Fantastyka
(2)
Opracowanie
(2)
Audiobooki
(1)
Blogi
(1)
Kalendarium
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Legendy i podania
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja jest przewodnikiem metodologicznym dla studentów piszących pracę dyplomową i magisterską o charakterze empirycznym na kierunku studiów pedagogicznych, może być również wykorzystana na studniach psychologicznych i socjologicznych. W związku z nader rozległą problematyką metodologiczną badań pedagogicznych w książce ujęto podstawowe zagadnienia związane z pracami dyplomowymi.Treścią książki są następujące zagadnienia:- zadania i charakter pracy magisterskiej,- wybór tematów pracy magisterskiej,- zadania i tematyka seminarium magisterskiego,- sposoby analizy literatury przedmiotu,- ukazanie etapów procesu badawczego,- omówienie konstrukcji pracy magisterskiej z podaniem przykładów,- kryteria oceny prac magisterskich.Autor przedstawił sposób przygotowania pracy magisterskiej wypracowany na podstawie literatury metodologicznej i własnej praktyki pedagogicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.012:378.245 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.61/.64 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.325 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.95:159.928 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.346 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
Niniejsza książka jest próbą teoretycznego podjęcia zagadnienia wykluczania i przedstawienia z perspektywy filozoficznej czterech problemów, jakie zarysowują się czy wręcz narzucają w trakcie lektury Wykluczania autorstwa Zbigniewa Kwiecińskiego. Kończąc wprowadzenie do książki - raportu z badań longitudinalnych dotyczących wykluczania uczniów z dostępu kultury symbolicznej- toruński socjolog edukacji napisał: Pozostaje ona [ta książka - przyp. P. K.] raportem z badań empirycznych, w którym świadomie nie podejmuję szeregu cisnących się pytań teoretycznych, ideologicznych i praktycznych o źródła nierówności społecznych pośredniczonych poprzez szkolnictwo, o ocenę ich funkcjonalności czy niesprawiedliwości, o możliwości powszechnego wyrównywania szans dostępu do kultury symbolicznej z udziałem edukacjidostępnej przez całe życie *1.Następnie, w ostatnim zdaniu wprowadzenia, autor zwrócił się z wyraźnym apelem do czytelników:Niechże ten raport pozostanie źródłem dla dyskusji i stawiania pytań bardziej, niż gotową na nie odpowiedzią *2.W niniejszej książce zatytułowanej Wykluczanie jako problem filozofii edukacji autor podejmuje dyskusję na ten temat i stawia kilka istotnych z filozoficznego punktu widzenia pytań.Wykluczanie należy do najbardziej eksploatowanych heurystycznie pojęć współczesnej socjologii, pedagogiki i politologii... *1 Z. Kwieciński, Wykluczanie, Wyd. UMK, Toruń 2002, s. 7.*2 Tamże
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6(438) (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
Publikację można uznać za kompendium wiedzy o SOS Wioskach Dziecięcych. Oparto ją przede wszystkim na dostępnej literaturze przedmiotu, danych zaczerpniętych z internetu oraz materiałach opracowanych przez działającą w Polsce pozarządową organizację SOS Wioski Dziecięce. Praca koncentruje się na tradycyjnym funkcjonowaniu wiosek, zgodnie z obowiązującymi w nich czterema zasadami pedagogicznymi. Wspomina też o wyłaniającej się obecnie zmodernizowanej koncepcji wiosek - między innymi o programach umacniania rodziny (styczeń 2007) i polityce programowej (maj 2009).Książka adresowana jest do studentów pedagogiki i psychologii, osób zatrudnionych w wioskach dziecięcych, pracowników rożnych placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz darczyńców i sponsorów. Ciekawa okaże się również dla czytelników zainteresowanych problemami opieki i wychowania w warunkach zbliżonych do tych, jakie istnieją w normalnych rodzinach.Niniejsze opracowanie składa się z sześciu rozdziałów. Pierwszy poświęcony jest Hermannowi Gmeinerowi jako głównemu twórcy SOS Wiosek Dziecięcych. Omówiono w nim jego drogę życiową, ważniejsze uzdolnienia, postawy i przekonania oraz zasługujące na uwagę wydarzenia i osiągnięcia. Drugi rozdział pokazuje podstawowe założenia wiosek SOS. Opisano w nim również funkcjonowanie dyrektora i personelu pomocniczego. W rozdziale trzecim przedstawiono kryteria doboru i szkolenia matek SOS, mowa w nim także o matek tych powinnościach i uprawnieniach. W kolejnym rozdziale, czwartym, podano ogólną charakterystykę rodzin, z których wywodzą się wychowankowie wiosek. Sporo miejsca poświęcono również urazom psychicznym dzieci przyjmowanych do wiosek oraz nadpobudliwości psychoruchowej niektórych z nich. Poza tym opisano kryteria doboru i stosowaną procedurę przyjmowania dzieci do wiosek, spróbowano także odpowiedzieć na pytanie, na co mogą liczyć wychowankowie po opuszczeniu placówki. Rozdział piąty dotyczy między innymi celów, jakie przyświecają prowadzonej działalności wychowawczej w SOS Wioskach Dziecięcych. Nieco szerzej zajęto się w nim humanistycznym podejściem i preferowanymi metodami pracy wychowawczej, sygnalizując również doniosłą rolę wychowania do wartości. W rozdziale szóstym przybliżono natomiast niektóre z funkcjonujących wiosek. Oprócz przedstawienia pierwszej SOS Wioski Dziecięcej (Imst, Austria), opisano także wioski SOS w Europie i na innych kontynentach oraz cztery wioski w Polsce (w Biłgoraju, Kraśniku, Siedlcach i Karlinie). Omówiono też działalność stowarzyszenia SOS-Kinderdorf International jako najwyższego organu władzy, któremu podlegają wszystkie SOS Wioski Dziecięce. Zajęto się również działalnością krajowych stowarzyszeń, które odpowiadają za sprawne funkcjonowanie wiosek w poszczególnych państwach.Mieczysław Łobocki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.3 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.012(075.8), 37.01(03) (2 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.012 (3 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.013(075.8) (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.017:17](07) (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616.896 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.922.8 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
Podstawowa teza Autora, znanego socjologa kultury i edukacji, odnosi się do przekonania, że współczesny człowiek żyje jednocześnie w dwóch równorzędnych rzeczywistościach. Pierwsza z nich działa w oparciu o zasadę wolności jednostki w kwestii kreowania własnej biografii i tożsamości oraz niekończących się (pozornie?) swobodnych wyborów, dokonywanych na płaszczyźnie kultury popularnej i konsumpcji, natomiast druga z rzeczywistości działa w sposób odwrotny: jej logika wspiera się na potężnych regulatorach tożsamości i życia społecznego. W tożsamość współczesnego człowieka wpisana jest więc podstawowa sprzeczność: oto, z jednej strony, zorientowana jest na swobodne dryfowanie po różnych sferach (pop)kultury, na przyjemność, afektywność i konsumpcję, jednak z drugiej, w sferze relacji z biurokracjami i instytucjami, jak również w sferze prawnej czy medycznej, obowiązuje ją – pod groźbą różnorodnych formalnych lub społecznych sankcji – maksymalny racjonalizm, zdyscyplinowanie i regulacja. Co ciekawe, podobny dualizm przestał budzić u współczesnych „poczucie schizofrenii”, nauczyli się bowiem „przerzucać zwrotnicę” z jednego bieguna swej tożsamości na drugi – w konsekwencji postmodernistyczne rozproszenie kulturowe splata się z modernistyczną tendencją do biurokratycznej i instytucjonalnej uniformizacji. (…) Uzasadnienie dla swojej tezy Zbyszko Melosik przeprowadza w efektownych, niekiedy wręcz fascynujących narracjach, którym towarzyszy głębokie zakorzenienie w różnorodnych teoriach z zakresu socjologii kultury i studiów kulturowych. Zadziwia lekkość pióra i swoboda, z jaką podróżuje po odmiennych krajach i kulturach, przeprowadzając pogłębione studia przypadków współczesnych fenomenów kulturowych. Nie jest to przy tym książka zbyt optymistyczna, czego wyrazem jest jej znaczący podtytuł: „w niewoli władzy i wolności”, odnoszący się do różnorodnych konfiguracji w zakresie relacji między tożsamością jednostki a rzeczywistością społeczną. (…) W zakończeniu książki Autor podejmuje próbę umieszczenia analiz i interpretacji, zawartych w poszczególnych jej częściach i rozdziałach, w kontekście pedagogicznym. W tej części Zbyszko Melosik prezentuje niespodziewany powrót do przeszłości – do pewnych tradycyjnych propozycji w zakresie wychowania. Wydaje się, jak gdyby świat, który opisał tak znakomicie na kartach swojej książki, nieco go przeraził… Tę książkę trzeba przeczytać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.346.3-053.6 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska)
Fizjologiczne skutki patrzenia na ekran a rozwój dziecka. Toksyczne działanie odbiornika telewizyjnego na dziecko jako widza znajduje w tej niewielkiej przecież rozprawie mocne uzasadnienie naukowe. Autor skupia się bowiem na tych wynikach badań, które - choć są rozproszone w czasie i przestrzeni - prowadzą do zaskakujących odkryć. Tak staje się w wyniku kumulacji wiedzy naukowej, jej wydobycia na jaw w rezultacie żmudnych dociekań badawczych. W ich świetle okazuje się, że emitowany przez telewizję program ingeruje w fizjologię ciała osoby skupionej na jego przekazie tak głęboko, że pogrąża świadomość w stan na granicy snu i jawy oraz destabilizuje cały system przemiany materii człowieka, w tym spowalnia także akcję serca. W istocie oglądanie telewizji prowadzi do nieuświadamianej sobie przez widza utraty wewnętrznej aktywności, osłabienia woli jego działania. [http://www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.922.7:7 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wielu dorosłych poszukujących klucza do porozumienia z dziećmi, innymi dorosłymi i sobą samym, znajdzie być może w tej lekturze inspirację do wewnętrznej przemiany. Czytelnikom, myślącym podobnie jak autor, niniejszy tekst przynieść może wsparcie w życiowej wędrówce po "tamtej stronie wychowania". Innym spośród Państwa, proponujemy edukacyjne spotkanie z postpedagogicznym sposobem myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.811/.815 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
Książka „ Poradnictwo pedagogiczne. Przegląd wybranych zagadnień” stanowi podręcznik dla studentów kierunków pedagogicznych do przedmiotu Poradnictwo pedagogiczne. Poruszone w niej zagadnienia dotyczą podstawowych aspektów pomocy pedagogicznej, w odniesieniu do obszaru edukacyjnego, uwzględniając wielowymiarowość poradnictwa i jego dynamiczny charakter.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331.548 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Książka
W koszyku
22566833410005066 1 2.325.230 A BN_PL 30001006614209 bk1
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.64:316 (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka ma charakter podręcznika dla studentów kierunków pedagogicznych i nauczycieli pragnących doskonalić swój warsztat zawodowy. Prezentowane materiały ujmują zagadnienia metodyczne związane z kluczowymi dla praktyki pedagogicznej działaniami: diagnozowanie dziecka i jego środowiska, planowania pracy opiekuńczo-wychowawczej i jej organizowania.Liczne przykłady, propozycje, rady i wskazówki metodyczne zawarte w książce są czynnikiem inspirującym do samodzielnego myślenia, twórczego i poprawnego pod względem metodycznym działania w różnych placówkach i sytuacjach wychowawczych. Książka stanowi wzór uporządkowanych działań nauczyciela-wychowawcy, zgodnych z reformą systemu edukacji i najnowszymi zarządzeniami resortu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.064.2(075.8) (1 egz.)
Skontrum zbiorów-likwidacja biblioteki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej